אנשי זק"א: הממצאים בזירה היו קשים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אנשי זק"א: הממצאים בזירה היו קשים
    18:34
    09.05.24
    אבי יעקב No Comments on שיחת מרן ראש הישיבה והשגריר האמריקאי | התיעוד המלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום בשעות הצהרים אירע פיגוע דריסה במרכז העיר ירושלים, הולך רגל כבן 30 נהרג ועוד מספר פצועים פונו לבית החולים. המחבל חוסל במקום. צוות זק"א ירושלים טיפל בהרוג בזירה ובאיסוף הממצאים הרבים. בנוסף העביר אמבולנס זק"א מחוז ירושלים את הנרצח הי"ד למכון לרפואה משפטית בתל אביב לצורך בדיקה חיצונית ומשם לאחר המתנה של מספר שעות חזרה לירושלים לעריכת ההלוויה.

    שימי גרוסמן מתנדב זק"א שהיה בקרבת מקום והגיע מהראשונים לזירת הפיגוע, אמר "הייתי בשכונת בית ישראל בסמוך לזירת הפיגוע, שמעתי קול של ירי והתחלתי לנסוע לכיוון תוך כדי קיבלתי דווח ממוקד זק"א על הפיגוע. כשהגעתי לזירה ישר הבנתי שמדובר בפיגוע. האוטובוס היה הפוך על הצד. ניגשתי לנהג לתת לו טיפול הוא היה בהכרה במצב קל עד בינוני, עוברי אורח ביקשו ממני לבוא מספר מטרים מאחורי תחנת האוטובוס שם הנפגע הראשון מהדריסה היה במצב קשה מאוד, אני וצוות רפואי ומתנדבי זק"א נוספים שהיו בזירה התחלנו החייאה אך לצערי הוא נפטר במקום".

    מאיר הקר קמב"ץ זק"א ירושלים, אמר "קיבלתי את הדיווח ממוקד זק"א על הפיגוע, המראות היו קשים האברך שנדרס היה במצב אנוש, צוות זק"א ירושלים טיפלו באיסוף הממצאים בזירה".

    בנצי אוירינג מפקד זק"א ירושלים, אמר "סיימנו את הטיפול בזירה ומיד יצאנו עם גופת הנרצח לכיוון תל אביב למכון לרפואה משפטית, חוקר משטרתי וניידת ליוו אותנו. לאחר תיאום של יו"ר זק"א יהודה משי זהב עם המשטרה בוצע בנרצח בדיקה חיצונית בלבד וקיבלנו אישור קבורה. בסביבות השעה שש בערב יצאנו לכיון ירושלים בכדי להספיק לערוך את ההלוויה עוד ערב כמנהג ירושלים".

    20140804_151117

    פיגוע דריסה טרקטור

    פיגוע דריסה טרקטור סוס משטרה

     פיגוע דריסה טרקטור ירושלים זוויהל

    פיגוע דריסה טרקטור סוס משטרה



    0 תגובות